Drodzy klienci,
Zdrowie pracowników, partnerów i Was – naszych Klientów – to kwestia priorytetowa. Dlatego wdrożyliśmy szereg środków zaradczych, solidarnie dbając o Wasze i wspólne bezpieczeństwo. Potwierdza to DEKRA, która przeprowadziła u nas audyt wdrożonych standardów i praktyk przyznając nam 100% gotowości.Przede wszystkim zachowujemy dystans 2m, zasłaniamy drogi oddechowe i regularnie dezynfekujemy dłonie, długopisy i często dotykane powierzchnie. Dbamy również o czystość naszych samochodów.
W tych trudnych chwilach wciąż służymy Wam tak, jak potrafimy najlepiej, dochowując wszelkich zaleceń. Jesteśmy też dla was online, gdzie doradzamy bez konieczności wychodzenia z domu, a także prezentujemy samochody za pomocą wideo.
Digital Car Service
Nowością w naszym salonie jest bezkontaktowe przyjęcie samochodu do serwisu i jego późniejszy odbiór w kluczykomacie.Jak to działa? To proste:
Możesz nam zlecić naprawę lub inną usługę bez wychodzenia z domu za pomocą aplikacji BMW Connected, przez stronę www lub telefonicznie, my ją potwierdzimy i wyślemy Ci QR kod, którym otworzysz jedną z dostępnych przed salonem skrytek.
W skrytce zostawisz kluczyki, które potem trafią do naszego serwisu w zdezynfekowanym woreczku.
O postępach prac będziemy Cię informować na bieżąco, a po skończonym serwisie samodzielnie odbierzesz kluczyki z kluczykomatu i będziesz mógł dalej cieszyć się radością z jazdy.
Wszystko dla twojego komfortu i bezpieczeństwa.