Reklamacje.

Zależy nam na ciągłym dostarczaniu radości z jazdy i doskonałej obsłudze, mimo to czasami zdarza się, że produkt lub usługa nie spełnia Twoich oczekiwań lub masz zastrzeżenia do samego procesu obsługi. W takich przypadkach, zachęcamy Cię do zostawienia opinii, celem poprawy jakości naszych usług lub złożenia reklamacji. Odpowiedni formularz znajdziesz poniżej.

Proces
reklamacji
online.

Krok 1


Wybierz rodzaj zgłoszenia i wypełnij formularz.

Krok 2


W ciągu 1 dnia roboczego, otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na podany przez Ciebie adres e-mail.

Krok 3


Jeśli będzie taka potrzeba, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, by uzupełnić zgłoszenie.


Krok 4


Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i wrócimy z pisemną propozycją rozwiązania w ciągu 14 dni.

Krok 5


Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się przywrócić Tobie radość z jazdy i zadowolenie z naszych produktów i usług.

Twoje dane
Pojazd
Podanie numeru nadwozia (VIN) przyspiesza procedurę reklamacyjną jednoznacznie wskazując dany pojazd lub zamówione do niego części/produkty.

Możesz załączyć plik ze zdjęciami i/lub dodatkowymi dokumentami (w formacie ZIP - max. rozmiar 30MB):

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Smorawiński sp. z o.o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

FAQ.

Najczęsciej zadawane pytania.

Administratorem państwa danych osobowych jest P.H. Smorawiński Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 60-650, ul. Obornicka 235, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000724623, nr NIP: 778-00-00-107, nr REGON: 004819843, kapitał zakładowy: 11.255.200,00 zł. Pełen tekst klauzuli informacyjnej znajduje tutaj.